Kruiningen, Nederland

14. Kruiningen

19 september 2017 - Kruiningen, Nederland

Stom, stom, stom! Pont vaart helemaal niet!

Kwam ik aangefietst, ruim op tijd. Hij kwam maar niet. Ging nog eens goed kijken. Vaart hij alleen in de zomer periode! Daar gaat mijn dagje naar het Verdronken Land van Saefthinge! Ik heb me gisteren alleen geconcentreerd op de vaartijden. Niet zo zeer wat er aan tekst boven stond. Heb twee foto's genomen (heb ik toegevoegd aan die van gisteren), één van het hele info bord, één van de vaartijden alleen. Vond ik duidelijker leesbaar. Wat heb ik gisteren gedaan? Alleen naar de detailfoto kijken. Niet meer naar de overzichtsfoto. Lesje: verlies je niet in de details, hou het overzicht! Tot zover meester John.

Niet getreurd, lekker rondgelummeld in Kruiningen, de omgeving en de camping. En toch een paar leuke foto's gemaakt. Saai? Nee. Rustig? Dat wel natuurlijk. Een lekker zonnetje, vestje uit. Ook heerlijk.

Moet ik toch een keer een fietstocht door Vlaanderen maken. Lekker de Westerscheldetunnel nemen!

1. Janine:
    19 september 2017
    Wordt dus geen rekening met late vakantiegangers gehouden. Jammer. Heb je weer een doel voor volgende fietstocht. Je foto's zijn trouwens weer Toppie.
  2. Franklin:
    Hoi John,
    Elk nadeel heeft zijn voordeel.
    Ik denk dat je deze rustdag goed hebt kunnen gebruiken.
    Donderdag ben ik weer terug uit Ieper, waarschijnlijk een ervaring rijker.
    Succes morgen
  3. Gerda I:
    19 september 2017
    Jammer van Saefthinge. Hou je dat voor een andere keer. En wat een mooie natuur heb je weer gezien, daarom ook weer van die schitterende foto's. TOP
  4. Peter:
    19 september 2017
    Hoi John, je had iets verder op nog via de tunnel N62 kunnen fietsen! Kleine omweggetje naar Saeftinghe. Wel flink doortrappen want deze is niet bestemd voor langzaam verkeer😅
  5. Tiny:
    19 september 2017
    Hoi, John Ik zou als ik jou was maar lekker een dag extra in een B@B blijven, is wel vakantie hoor. doeg Tiny.
  6. Ed:
    19 september 2017
    Je hebt in ieder geval van dé omgeving kunnen genieten, leuke foto's. Op naar de volgende dag. Gr. Ed,
  7. Gerda:
    19 september 2017
    door jou foto's weer aardig wat bij geleerd wat vogels, vlinders en paddestoelen
    fijne fietsdag en hopelijk net zo'n weer als vandaag, zon en niet te veel wind en dan
    niet zoveel pech wat je geplande route betreft